Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det elkjøp skrev I rapporten som ble vedlagt den ødelagte tlf, er det visst ingen som har brydd seg om.
Fra første kontakt til avgjort å oppgjort sak, utmerket!. Kan bare si meg storfornøyd å faktisk litt overrasket! Tommel opp!
Rask og hyggelig kundebehandling. Intet å klage på.
Vanskelig å kommunisere med Fremtind og det tok ca 10 dager før jeg fikk tak i en person som kunne ordne opp. I mellomtiden ødela dette nattesøvnen mange netter.
Vi har ingen negative opplevelser hos Fremtind. Jeg har ringt fordi jeg var i tvil om hvordan jeg skulle melde inn saken og fikk god hjelp. Kort behandlingstid og utbetalingen kom kjapt på konto. Positivt overrasket over at forsikringen dekket barnebrillen.
Dårlig å gå redusert bonusen fra 80 til 70 prosent bed første skade. Sjekker med andre selskap.
Greit. Men utfordringen ble ikke løst. Men det står det jo i dokumentet som er undertegnet. Kunden må dekke jostnadeb med å avdekke angrepet. Det kan for bli veldig dyrt.