Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en stekeovn som sluttet å virke. Meldte dette inn på innboforsikring. Nei innebygde hvitevarer regnes ikke som innbo. Dummeste jeg noengang har hørt. Hadde stekeovnen vært frittstående hadde det vært greit liksom?? Latterlig!!
Priser kunne være litt lavere i forhold til konkurranse men, jeg fortsetter med dem.
Innmelding var enkel. Saksbehandling var rask, lett å få kontakt med saksbehandler og det ble angitt tid for når saken var ferdig behandlet. Oppgjørt var godt i forhold til skade.
barna hadde knust ipaden. fylte ut online og fikk hjelp umiddelbart. fins ikke bedre kundeservice.
Raske tilbakemeldinger,problemfritt oppgjør og rask løsning av skadested!
Selskapet kommer med feil informasjon og har dårlig dekning av forsikring for dyr. Dårlig oppfølging av kunden. Anbefales ikke!
Har hatt noen saker vedrørende skade i heimen og på spesielt telefoner. I alle saker er følelsen av st saksbehandler er godt utrustet til å løse sakene og en får inntrykk av høy grad av profesjonalisme og jeg har følt meg ivaretatt og alle mine saker er blitt løst til full tilfredsstillelse. Jeg er lite flink til å bruke forsikringene, men når jeg gjør dette, føler jeg at jeg har fått god vehandling. Hver gang.