Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Snar og grei måte å få saken avgjort på. Hyggelig å grei saksbehandler.
Fraskriver seg også ansvar uansett hva frem til du eventuelt klager eller går videre med saken. Var et helt annet selskap når de var et LO Favør selskap. Håper jeg slipper de og at LO bytter. Jobber iallfall selv med det internt.
Vi var veldig fornøyde med service i fjor da vi trengte medisinske hjelp.
Har kun opplevd meget god service hos dere men vi vurderer fremdeles å bytte selskap fordi vi føler at vi betaler utrolig mye for alle forsikringene våre...
Bruker meget lang tid på å ordne opp når de får en forsikringsak. Ikke holdbart at de bruker 2 mnd på en vannskadesak, mye bedre når sparebank1 hadde sitt eget selskap.
Fra jeg meldte inn skaden elektronisk til saken var behandlet og oppgjøret på vei til kontoen min tok det mindre enn 1 time! Sjokkerende rask saksbehandling!!!
Etter en kort telefonsamtale var saken løst. Oppgjør skulle komme.