Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det gikk veldig fort fra skaden oppsto til vi fikk kontakt med Fremtind, time på verksted, overslag på skaden og forsikringsoppgjøret ble utbetalt. Vi er veldig fornøyde.
Raskt og enkelt å finne frem til og levere skademelding. Lett å kommunisere med dere digitalt. Vennlighet i en svært vond situasjon.
Veldig enkelt å fylle tiden digitale løsning. Utbetalingen kom i løpets en uke
Dekket kun hotell. Satt flomfast på hotell i Oppdal og fremtind kunne ikke forstå at vi ikke hadde mer klær til oss og baby!!! De hadde heller ingen forståelse for at vi ikke hadde muligheter til å lage mat på et hotellrom og dekket ikke EI krone av mat på restaurant. Helt sjokka over kundebehandlinga.
Meget god prosess og raskt oppgjør vedr. dekning av kostnader i forbindelse med forsinket bagasje.
Det er alt for lav erstatning i forhold til det jeg får erstattet. Det er vanskelig å finne ut hvordan j får utbetalt skadesummen for en som ikke er så stødig på data og nett.
Fikk god hjelp med en litt uvanlig boligskade, gikk greit å melde på nett, men synes det er vanskelig å komme gjennom (til rett person) på telefon. Har også nylig brukt de ifht. steinsprutskade på bilrute, enkelt og greit.