Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ganske god men lang saksbehnndling. Vanskelig å komme i kontakt med min saksbehandler.
Lav utbetaling ift. reel verdi Får vite at du er fullforsikret, men ved utbetaling av penger kan du ikke realisere ny vare da utbetaling ikke står i forhold til reel verdi
Unngå dette selskapet! Elendig kundebehandling, elendig verdisetting av dine gjenstander ved skade, prøver alt de kan for å unngå utbetaling. Ved verdisetting av dine gjenstander bruker de helt andre produkter som er mye billigere og av dårligere kvalitet. De endrer sine krav underveis og forlanger kvitteringer på gjenstander de skal erstatte. Om du ikke godtar deres tilbud får du en stor jobb med masse e-post utvekslinger etterpå. Hold dere unna, dette er det værste selskapet jeg har vært i. Mann 52 år.
Meldte skade på innbo i forbindelse med flytting. Svært tungvindt system for melde skade og saksbehandler hadde nok info etter 2. Runde med info og bilder fra meg men kept IT going - hadde inntrykk det var for å trette meg ut slik at Eg ikke skulle orke fullføre søknaden. Fikk avslag på søknaden hvor jeg forstår hvorfor på 2 av de meldte skadene men ikke på den 3. Objektet. Ønsker nå klage på avslaget men det er ikke lett få kontaktinfo for hvor sende.
Lett og melde skade på nett og raskt behandling av kundeservice
Rask saksbehandlingstid var positivt. Klare tilbakemeldinger!!
Vi ble syke på ferie i utlandet, og havnet på sykehus. Jeg opplevde prosessen fra kontakt med SOS International, legene på sykehuset og kontakt med Fremtind forsikring når vi kom hjem, som uproblematisk. Det var en ryddig og hurtig prosess. Jeg er veldig fornøyd!