Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den ene gangen ila 5 år jeg skulle ha hjelp til noe ble jeg dårlig behandlet og fikk tilsvarende ikke noe hjelp for hvordan dette burde løses. Derfor byttet jeg på flekken
Se mitt skriv i undersøkelsen fra Fremtind Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med Fremtind Forsikring. Jeg søker meg over til Gjensidige
Opplevde saksbehandler som respektfull og ryddig. Oppgjøret ble kjapt ordnet.
Meldte 1 sak og fikk rask avgjørelse av hyggelig person. Meldte sak 2 og fikk rask avgjørelse av annen hyggelig person
Vi er veldig fornøyd. Melder skade og lettforståelige skjemaer å fylle ut. De ringer å spør ved den minste mistanke om at det kan bli en misforståelse. Og veldig rask saksbehandling.
Tok 4 dager å få ny mobil etter skjermen ble knust
Rask og god service der eg føler at dette er mitt selskap og som eg kan lite på er der for meg!