Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service og rask behandling ved skade etc. Hatt to bilskader, en med skyld og en uten skyld. God hjelp og veiledning begge ganger. Da jeg kjøpte forsikringene regnet de ut mange ulike alternativer slik at vi så hva som var best for meg som ny alenemor til tre ungdommer, to med lappen, osv. Følte meg virkelig hjulpet på beste måte i den situasjon. Fikk gode betingelser og forslag til flere forsikringer uten tillegg i pris. Da jeg valgte å ha flere firsikringer der
Fremtind har redusert min bonus altfor mye i forhold til skyldfordelingen til ulykken.
Rask hjelp, og oppfølging. Direkte oppgjør med verkstedet.
Ved skade er allerede utfallet klart før saken er ferdigbehandlet. De nekter å høre på kundene og er veldig bestemte. Har skade på bygning og selskapet mener det er dårlig konstruksjon når konstruksjonen er ren betong og stabil og sterk. Her er det påkjørt slik at det har blitt skadet fysisk. Men de mener på at det er feil på kunstruksjonen.
Betalte egenandel og dyreklinikken ordnet resten med fremtind(mot et lite gebyr og det var vel verdt det) 💪💪
Jeg fikk veldig god og rask hjelp med forsikringen etter mitt sykehusopphold da jeg var på Gran Canaria. Veldig fornøyd med Fremtind og glad jeg hadde dem da jeg ble syk.
Treg saksbehandling. Overlot oppfølgingen av motpart/motparts forsikringsselskap til meg. Ikke som forventet. Jeg hadde forventet at som uforskyldt skadelidende ville selskapet håndtert regress for egenandel ift motpart på mine vegne. Slik er det ikke med Fremtind. Nå går alle våre forsikringer i fremtid ut på anbud.