Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask saksbehandling, meget bra oppretting av skade, hyggelig og service på opprettingsverkstedet
Saken gikk overraskende i min disfavør, men det kan dere lett «rette opp i» !!!
Jeg synes at Fremtind er et selskap som yter god service og takker for det.
Vi ble syk på utenlandsferie og var i dialog med SOS International, via Fremtind, og det var ingen god opplevelse når man er syk. Vi måtte hele tiden etterlyse tilbakemeldinger, selvom de lovte å kontakte oss så fort de hadde mer informasjon. De tok også snarveier og ga oss feil informasjon. Hadde det ikke vært for at vi ikke ga oss på å få avklart ordentlig så hadde vi ikke fått tilbudet som forsikringen garanterer i sine vilkår. Og dette måtte vi gjøre mens hele familien hadde omgangssyke. Vi fikk tak i vår saksbehandler i Fremtind etter røddagene i påsken var over og VIPPS så fikk vi den hjelpen og lovnadene vi trengte. Så derfor er det en score midt på treet. Det er SOS International vi er misfornøyd med.
Enkelt å kjapt å sende inn. Får fort svar , pengane kjem fort på konto.
Frå start til slutt var dette profesjonelt, raskt og enkelt. God kommunikasjon og rask levering.
Vanskelige med en gang man skal ha erstatning. Blir satt over flere ganger og får motstridende svar. Får avslag på sak uten forklaring på hva som mangler, som gjør at en annen kanskje ville latt det ligge. Men jeg har nå avbestillingsforsikring så med legeerklæring skal den kunne behandles igjen. Har ikke valgt fremtind selv, men det er del av en «fordel» til mastercardet mitt..