Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
etter ei feilvurdering av rep av telefon så sendte jeg ei forklaring til fremtind som gjorde om beslutning slik at jeg slapp å betale for rep av tlf da rett pris ble forandret til over 2000 kr. Verkstedet utelot ekstra beskyttelses deksel som var på min tlf.
Takstmann raskt til stede etter meldt skade. Men oppgjøret skulle være på konto innen ett par dager. Ikkje hørt noe mere derfra enda.
Veldig rask behandlingstid. Ikke noe om og men. Enkelt og greit og bra kundeservice
Unngå mye ekstraarbeid og frustrasjoner om en ulykke/skade skulle inntreffe ved å velge et annet selskap!!
Jeg ble ivaretatt hos Fremtind på beste måte for meg.
Jeg opplevde kontakten med kunderådgiver og selskapet som positivt og veldig imøtekommende
Oppdaget råte og maur 6 mnd etter at forsikringen var tegnet. Dette ble ikke dekket siden det var en gammel skade som hadde oppstått før forsikringen ble tegnet. Så hvis man skal få nytte av en slik forsikring må hus/hytte være nytt ut skade og du må vente i flere år før du kan benytte deg av den.