Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt elendig oppfølging fra kunderådgiver og prosjektleder fra leverandør. Har fortsatt ikke fått snakket med kunderådgiver etter 6 mnd. Har ringt utallige ganger og sendt mail om å ta kontakt. Samarbeidet mellom Fremtind og Recover som har oppdraget har også vært noe av det værste jeg har opplevd i kundesammenheng.
Vi har hatt en sak som har omhandlet skadedyr i huset. Det har tatt 11 mnd. fra innrapportert sak til rommene er ferdig utryddet og klart for oppbygning. Da tilbyr Fremtind kun kontantoppgjør og overlater ansvaret til oss for å bygge det opp igjen. Dårlig oppgjør og elendig kundeservice underveis. Terningkast 1.
Utrolig rask saksbehandling og tilbakemelding, veldig fornøyd!
Jeg har mange forsikringer i Fremtind og er godt fornøyd med den behandlingen jeg får.
Etter mange år som kunde så har jeg bare gode skussmål å gi Fremtind.
Det tok en liten uke før jeg hørte fra dere.Det er også litt vanskelig å finne fram til saken på hjemmesiden.
Full pott for rask behandlingstid.Be 3 stjerner for høye forsikringspremier når en har forsikret så mange objekter. La trofaste kunder få like gode tilbud som de nye kundene dere forsøker å kapre .