Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det tok en liten uke før jeg hørte fra dere.Det er også litt vanskelig å finne fram til saken på hjemmesiden.
Full pott for rask behandlingstid.Be 3 stjerner for høye forsikringspremier når en har forsikret så mange objekter. La trofaste kunder få like gode tilbud som de nye kundene dere forsøker å kapre .
Helt nydelig oppsett! Hjelpsomme og forståelsesfulle ansatte.
Veldig enkelt og lett. Fin og hyggelig samtale hvor det ordnet seg meget fort.
Da jeg ble skadet i utlandet var det veldig betryggende med profesjonell og hyggelig hjelp fra forsikringsselskapets ansatte.
Fikk rørlegger og elektriker til å utbedre skaden. Sendte inn fakturane. Fikk alt betalt av Fremtind, minus egenandel.
Kundebehandling er meget dårlig. De er ikke interessert i å gjøre det enklest for kunden.