Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd, utrolig rask behandlingstid. Alt var i orden innen en uke etter at jeg meldte skaden.
Bra oversikt. Rask behandling. Enkelt oppgjør med innboforsikring.
Veldig fin kundeservice og hyggelige folk å snakke med 👍🌟
Tilbakemeldinger er ikke tilfredsstillende. Får ikke vite hvilken sak det gjelder (mange saker vedr reise i pandemi) og man sender inn en sak og får ikke kopi av innsendt melding
Hyggelig møte med kundebehandler, lett å prate med
Hatt selskapet en stund. Fikk 2 skader på kort tid og begge sakene ble løst fort og de viste oss tillitt ved vår forklaring og det satte vi pris på. Selskapet er hyggelig, behjelpelig og fulgte oss opp underveis. Vi er veldig fornøyd med Fremtind og anbefaler det til andre som ønsker et selskap som er god på pris og som faktisk er der når noe skulle oppstå.
Jeg tror at alle bør sjekke ut før en gjør noe.. hvertfall ikke legg ut penger fordi det er smart, det lønner seg ikke. Virker for meg at når kunden gjør grep som er smarte og koster mindre penger enn å bytte glasset på en mobil ikke spiller noen rolle.. uvisst hvorfor, mulig det handler om noen rutiner som ikke er fulgt. Uansett, så koster et bytte av glass på en iphone 12 pro max mer enn 499,- det er jeg overbevist om..