Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere tar ikke hensyn om tilstanden til kundens tilstand. Når det gjeller å å gå de rette veiene.
Når eg fekk skade på bilen så fikset de ganske så fort med at eg kunne få bilen på verksted å de begynne å fikse! Å veldig hyggelige kundebehandlere som faktisk tar vare på deg! Og ikke mener du er kriminel siden du har skadet bilen din, eneste er leiebil på 15 fager som kunne vert lengre
Til tross for at jeg har vært kunde i mange år uten å melde inn saker ble jeg møtt med useriøs saksbehandling der saksbehandlerne ikke etterspurte mer informasjon, men heller antok og spekulerte i hendelsesforløpet. Fikk avslag med null kompensert da verdisaker ble stjålet. Anbefaler å bruke et annet forsikringsselskap som tar kunden seriøst.
God forklaring på telefonkontakt og meget rask saksgang. Strålende fornøyd. Anbefaler absolutt Fremtind forsikring.
Svært misfornøyd med kundebehandlingen fra Fremtind. Ble dessverre møtt av en lite hyggelig saksbehandler som gjennom prosessen var lite løsningsorientert og utrolig vanskelig. Min verste opplevelse som kunde
Bra service. Min kontaktperson har sluttet har dessverre ikke fått noen ny. Det savner jeg da det er enklere å ha en kontaktperson. Trenger bare en e-post adresse.
Veldig fornøyd ,ambefaler til allle Fremtind forsikringen