Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært misfornøyd med kundebehandlingen fra Fremtind. Ble dessverre møtt av en lite hyggelig saksbehandler som gjennom prosessen var lite løsningsorientert og utrolig vanskelig. Min verste opplevelse som kunde
Bra service. Min kontaktperson har sluttet har dessverre ikke fått noen ny. Det savner jeg da det er enklere å ha en kontaktperson. Trenger bare en e-post adresse.
Veldig fornøyd ,ambefaler til allle Fremtind forsikringen
Raskt svar og tilbakemelding.Bra saksgang og fort avklaring av sak
Rask og effektiv saksbehandling. Meget god service. Jeg har prøvd mange ulike forsikringsselskap tidligere, og har funnet ut at Fremtind er klart best på service og kundebehandling
Mobilen ramlet i vann. Den kunne ikke skrus av fordi denne modellen må skrus av på selve skjermen, og skjermen gikk helt amok og viste bare streker og støy. Ingenting på telefonen virket, bare flimring og surr. Mobilen var altså full av vann og kunne ikke kan slås av... Åpenbart snakk om store skader. Fremtind prøvde seg med påstand om at reparasjon ville koste mindre enn egenandel og prøvde å lukke saken. Forbanna pengegriske svindlere. Jeg måtte stritte imot og fikk hentet inn estimat fra verksted. De konkluderte selvfølgelig med at skadene var altfor omfattende til å repareres. Nå håper jeg de helvetes Fremtind punger ut det jeg har rettmessig krav på, grrrr!!!
Veldig rask behandling. Det tok 14 dager fra vi meldte inn skaden til vi fikk svar. Godt fornøyd med det.