Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
synes det jeg opplevde med kundebehandler var forståelig for en gammal mann som meg som snart blir 78 år
Kort og god behandlingstid . Vennlig og god mottakelse ved vår henvendelse .
Hatt to skader på samme bil og fikk veldig god hjelp med leiebil osv. mens bilen var på verksted. Heller ikke noe problem å få ordnet lakk forsegling på det skadede området mange mnd. etter at bilen var rettet opp. Veldig fornøyd med Fremtind - jeg skal ikke bytte :-)
Trodde vi var dekket i forsikringsvilkår enten i vår innboforsikring eller hytteforsikring, da vi ved et uhell klarte å låse oss ute.Fikk avslag, klaget på vedtak med utfyllende opplysninger uten at så tok til følges. Vil nå vurdere mine forsikringer i annet selskap.
Rigide. Forstår ikke kunden. Ble ikke tatt seriøst, etterspurte ikke detaljer før de ga avslag i forsikringssak.
Helt ok behandling av min skade.fikk raskt epost hvordan jeg skulle forholde meg til min skade.
Fantastisk hjelp da min kone ble syk i Spania. Raske og super service fra personell som bemannet SOS telefonen.