Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trodde vi var dekket i forsikringsvilkår enten i vår innboforsikring eller hytteforsikring, da vi ved et uhell klarte å låse oss ute.Fikk avslag, klaget på vedtak med utfyllende opplysninger uten at så tok til følges. Vil nå vurdere mine forsikringer i annet selskap.
Rigide. Forstår ikke kunden. Ble ikke tatt seriøst, etterspurte ikke detaljer før de ga avslag i forsikringssak.
Helt ok behandling av min skade.fikk raskt epost hvordan jeg skulle forholde meg til min skade.
Fantastisk hjelp da min kone ble syk i Spania. Raske og super service fra personell som bemannet SOS telefonen.
Se det jeg har skrevet tidligere, skjemaene deres fanger ikke opp alt det som kan skje. vi fikk mye ekstra utgifter som vi regnet med ville være dekt av reuiseforsikringen, vi betaler for reiseforsikring og håper på å få hjelp når uhellet er ute. Reiseforsikringen er blitt dårligere siden Fremtind overtok den
I forbindelse med "Hans" fikk vi vann i kjelleren. Fikk raskt svar fra Fremtind og takstmann kom uten at vi måtte mase. Fikk også meget raskt oppgjør
Meldte inn tyveri på ferie og 2 dager senere var saken allerede behandlet. God og rask service. Lett å fylle ut og enkelt å forstå.