Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Informativt og raskt svar når jeg ringte. Positivt.
Bra kunde service. Raskt avgjørelse riktig avgjørelse.
Enkelt å melde skade på internett. Fikk deretter en hyggelig e-post fra saksbehandler med oppfølging, og samme dagen jeg ettersendte journalen, fikk jeg ny e-post om at oppgjøret var på vei. Rask, effektivt og god service!
Enkel innmelding av skade via nett. Rask og profesjonell oppfølging.
Som i min situasjon med høy feber , var det godt å få snakke med noen som forsto , det gikk knirkefritt , tusen takk
Jeg anbefaler ikke dette selskapet. Jeg var nødt til å benytte forsikringen under en ferie i Thailand. Dag en på sykehuset gikk greit, resterende dager fikk ikke sykehuset svar, verken på mail eller telefon i fra sykehuset. Det endte selvfølgelig at jeg betalte det selv. Heldigvis er jeg ikke blakk. Fikk pengene tilbake etter jeg kom hjem, 5 uker etter. Møkka selskap.
Har heldigvis lite erfaring med forsikringssaker bare småting som har løst seg raskt.