Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtinden bruker befaringspersonell uten faglig kompetanse som ikke evner å forstå eller oppfatte skadeomfanget. Rapporten er også syltynn uten faglig signering. Dette er svært uheldig da dette gir omdømmeproblemer for både forsikringsbransjen og byggebransjen. De var raske med å sende ut person, men dessverre uten kompetanse. En hjemmedag fra jobb bortkastet.
Alle ledd fra skademelding til ferdig reparert bil, inkludert leiebil, gikk helt uten problemer.
Gode på pris og kundeservice, god erfaring ved forsikringsoppgjør.
Super rask kundebehandling, veldig proff.jeg er veldig fornøyd.
Alt gikk veldig greit og raskt.Bare positive behandling.
Ryddige, enkelt i alle ledd fra innmeldt skade til fikset bil. Jeg er meget fornøyd.
Et selskap som stoler på sine kunder og ordner opp på en effektiv måte.