Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alle ledd fra skademelding til ferdig reparert bil, inkludert leiebil, gikk helt uten problemer.
Gode på pris og kundeservice, god erfaring ved forsikringsoppgjør.
Super rask kundebehandling, veldig proff.jeg er veldig fornøyd.
Alt gikk veldig greit og raskt.Bare positive behandling.
Ryddige, enkelt i alle ledd fra innmeldt skade til fikset bil. Jeg er meget fornøyd.
Et selskap som stoler på sine kunder og ordner opp på en effektiv måte.
Som betalende kunde ønsker man litt mer personlig oppfølging, bli satt i kontakt med noen som kan ta imot eventuelle supplerende opplysninger, dette fordi skademeldingsskjemaene kan se ut til å mangle noen felt for utfylling. Min vurdering nå er mest basert på den siste saken (jeg har vært uheldig og hatt en sak i alle de tre forsikingene jeg har hos dere, de siste 2 år) og denne personlige, mer tillittsbaserte (!?)oppfølgingen virker å mangle denne gang hos Fremtind.