Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt alle mine forsikringer iSparebank1/Fremtind i over 40 år. Har alltid møtt profesjonell behandling , rask, smidig og ubyråkratisk.
Benyttet min forsikring for første gang nettopp etter å blitt frastjålet mobillader, solbriller og air pods i utlandet. Meldte inn saker 07.40 mandag morgen, svar og innvilget beløp tilsvarende innen 1 time. Toppscore fra meg på responstid.
Kundeforhold i 3 år, dårlig og ok erfaring. Virker so de ulike avdelingene leverer ulik kvalitet
Grei behandling på nett. I og med jeg har alle mine forsikringer der, er det god oversikt
Alltid rask hjelp og god veiledning, uansett sak eller forhold. Kompetente og kunnskapsrike medarbeidere. Raske på behandlinger av saker med god oppdatering underveis.
Vi har hatt vannskade i bolig. Fornøyd med at vi har fått tildelt en saksbehandler med erfaring. Det er først når skaden inntreffer at man vet hvor god forsikring man har.
Jeg ville ikke valgt Fremtind! Hjemmesiden er håpløs og det er vanskelig å kommunisere med forsikringsselskapet