Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Følte trygghet, veldig godt ivaretatt. Vi hadde mange telefoner underveis da informasjonen på sykehuset manglet litt, men dere besvarte.
God oppfølging, alt gikk veldig bra. Rask tilbakemelding og anbefalinger om som må gjøres.
De har alltid vært raske og tilstede når ting har skjedd. Det betyr mer enn pris alene.
Veldig hyggelig og imøtekomme ble hjelpet raskt og effektivt.
Brukervennlig hjemmeside for registrering. Veldig kort behandlingstid og lettvint problemløsning som fram til nå har vært tilfredsstillende. 10/10
Fikk kjapt svar på saken jeg meldte inn. Saksbehandler ringte og forklarte
Kommunikasjonen burde være mye bedre. Det er nesten umulig å få snakket med noen. Telefonnummer er ikke lett å finne. Fremtind ønsker ikke å snakke med kundene.