Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukervennlig hjemmeside for registrering. Veldig kort behandlingstid og lettvint problemløsning som fram til nå har vært tilfredsstillende. 10/10
Fikk kjapt svar på saken jeg meldte inn. Saksbehandler ringte og forklarte
Kommunikasjonen burde være mye bedre. Det er nesten umulig å få snakket med noen. Telefonnummer er ikke lett å finne. Fremtind ønsker ikke å snakke med kundene.
Det ble gjort rede for betingelser slik at de ikke kunne misforståes
Positivt og hjelpsomme grei og forståelig nettsider
Uinteresserte og uengasjerte saksbehandlere. 3 ulike saksbehandlere ila 2 uker. Ikke et forsikringsselskap du vil bruke « når uhellet er ute» !
Rask tilbakemelding. Rask avslutning. Rask utbetaling