Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandler brukte alt for lang tid på noe som til slutt ble et avslag i siste sak for vår del. I denne saken, ut fra konklusjonen som ble, kunne med fordel vært avklart med en gang sak var innmeldt. Slik vegring skaper forventning, frustrasjon og til slutt kun irritasjon. Tidligere har jeg erfart at et nei har blitt ja. Fint det, men da blir det kun opp til de ressurssterke å nå fram. Ikke bra! Uprofesjonelt!
Supert selskap, fikk litt dårlig info da jeg ringte, men når jeg lastet saken opp på nettet, var det veldig enkelt, og fikk utrolig nok skadeoppgjør dagen etter på. Supert selskap, kan absolutt anbefales.
Dårlig behandling av sak. Misfornøyd med måten forsikringssaken min ble behandlet på.
Dere hjelper ikke kundene når kjer ulykke eller skade.vi betaler for å få støtte.ikke hele tida unnskyldning for å ikke støtte eller betale.
Ved min skade - mistet eiendeler i en kanovelt - opplevde jeg den automatiserte løsningen for skade innmeldinger som svært tilfredsstillende; godt eksempel på enkel og oversiktlig saksbehandling! Pengene ble automatisk satt inn på konto i løpet av få dager.
Lang behandlingstid. Den ene vet ikke hva den andre gjør. Lager ikke rapport etter samtale.
Veldig fornøyd ! Rask saksbehandler og fornøyd med å få dekket ny iPad til min datter som var så uheldig å skade den på ferie .