Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved min skade - mistet eiendeler i en kanovelt - opplevde jeg den automatiserte løsningen for skade innmeldinger som svært tilfredsstillende; godt eksempel på enkel og oversiktlig saksbehandling! Pengene ble automatisk satt inn på konto i løpet av få dager.
Lang behandlingstid. Den ene vet ikke hva den andre gjør. Lager ikke rapport etter samtale.
Veldig fornøyd ! Rask saksbehandler og fornøyd med å få dekket ny iPad til min datter som var så uheldig å skade den på ferie .
Er bare lureri de selger forsikring til deg å du betaler så lenge du ikke trenger noe fra de. Keltringstreker
Noen få timer etter at jeg hadde sendt inn skademelding, fikk jeg svar fra Fremtind. Jeg ble svært forundret over den raske responsen, fordi det var på kveldstid. Den følelsesmessige rystelsen jeg hadde vært gjennom på grunn av uhellet og skaden på bilen, føltes ikke lenger så dramatisk. Takk!
Kort tid etter innlevering av skademelding ble det behandlet. Oppgjøret innbetalt påfølgende arbeidsdag.
Arrogante kundebehandlere som gjør alt for at man ikke skal få noe igjen på forsikringen.Har vært nødt til å påklage deres avgjørelser og fått medhold flere ganger. Bruker utrolig lang tid på et oppgjør. Anbefales ikke.