Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle melde en jakke stjålet, fikk beskjed om at det ikke var bevis for at den var stjålet. spurte saksbehandler om hvordan jeg kunne bevise at noe var stjålet, fikk da til svar at det var veldig vanskelig å bevise, som om forsikringen om tyveri egentlig ikke eksisterer. Svindel.
Ha fått god service og god behandling i 2 saker. I en vannskadesak var vi ikke fornøyd med takstmann, men selskapet hørte på våre klager.
Rask oppfølging. Har hvert kunde i mange år. Har hatt noen få tilfeller med skader på bil og tyveri fra mln båt. Grei oppfølging hver gang.
Rask og enkel saksgang! Det var enkelt å fylle ut skadeskjemaet, uten å måtte innhente opplysninger om gjenstand som var ødelagt. Erstatningsbeløpet kunne ikke erstatte ny vare, men det var ikke forventet pga. alder og egenandel.
Selskapet inngang til saken er at du forsøker å lure dem. Det er som å snakke til en vegg. Eg er ikke særlig glad i en «krangel», så da blir det som oftes ingen utbetaling.
Fant lett relevante registreringsalternativ. Fikk rask tilbakemelding.
Fikk en rask og grei saksbehandling med gode alternativer for en rask løsning. Anbefales!