Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Høflige svar av person i telefon, men sen saksbehandling.
Kundevennlig håntering på nett og gjennom betjent kundeservice har gjort meg gornøyd
Ikke velg dette selskapet! Det eneste dette selskapet bryr seg om er å tjene penger og ikke utbetale noe i enhver sak.
God kundebehandling, men litt uerfaren den jeg snakket med.
Tar lang tid å få tilbakemelding etter skade. Purrer flere ganger. Har fått kundeundersøkelse selv før sak er avsluttet. Fikk beskjed om å bevise uværet som påførte skade på elektriske husholdningsapparater. Som tidligere ansatt i sparebank 1 er dette særdeles skuffende. Fremtind er ikke i nærheten av den kunde og skadebehandlingen man hadde hos sparebank 1 forsikring.
Bra løsning ved henting med å betale egenandel direkte til butikken. Lang tid på å svare når du sender mail. 2000 i egenandel for skade på mobil er 1000,- høyere enn gjensidige. Ingen dekningsgaranti. Ingen avtale om utlånstelefon. Hadde en IPhone 6 til utlån, helt krise. Reparasjon hos deres partner elkjøp tok tilnærmet 2 uker. Der selve reparasjonen tok 10min siden de bare bytta til en refurbished enhet.
De er veldig flinke folk vet hva de snakker om. Hjelper med saken.