Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruker lang tid, gir svært lite informasjon underveis, vanskelig å kontakte. Velger andre løsninger på problemet enn det som er beskrevet i forsikringen.
Avbestilte feriereise grunnet restriksjoner fra myndighetene. Ferielandet var «grønt» når ferien ble kjøpt, men ble rød en uke før avgang, derfor ble reisen avbestilt. Forsikringsselskapet sendte meg en generalisert tilbakemelding på e-post, en ulogisk forklaring på hvorfor vi ikke fikk refundering. To andre familier, med andre forsikringsselskap, fikk utbetalt sine utlegg samme dag som saken ble meldt!
Alle ledd i denne saken ble håndtert på en suveren måte. Leiebil var over forventning.
Ha avtalen foran deg og forstå de juridiske poengene. Da orker du kanskje å reagere med sitat og saklighet når forsikringsagenten blir motpart og ikke vil høre/reflektere med deg. Vi bare ga opp. Min opplevelse var litt sånn at de holdt fingrene i ørene og ikke var villig til å forholde seg til det vi skrev. De bare «ville ikke» betale ut erstatning. Og de ville ikke forklare hva jeg ikke forsto. Litt sånn som ungdom kan framstå i trass. Merkelig opplevelse da vi har erfart saklig håndtering andre ganger, med både positivt og negativt utfall for oss, tidligere.
Jeg fikk et bra tilbudt da jeg overførte alle mine forsikringer, men dersom man ønsker å legge til flere forsikringer inn i pakka senere, blir man belastet over det dobbelte. Dermed utnytter de systemet på denne måten
enkelt og innmelde skade tok lang tid for behandling regner med at det har med Corona og gjøre
Denne saken tar for lang tid. Behandlingen tar for lang tid.