Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alle ledd i denne saken ble håndtert på en suveren måte. Leiebil var over forventning.
Ha avtalen foran deg og forstå de juridiske poengene. Da orker du kanskje å reagere med sitat og saklighet når forsikringsagenten blir motpart og ikke vil høre/reflektere med deg. Vi bare ga opp. Min opplevelse var litt sånn at de holdt fingrene i ørene og ikke var villig til å forholde seg til det vi skrev. De bare «ville ikke» betale ut erstatning. Og de ville ikke forklare hva jeg ikke forsto. Litt sånn som ungdom kan framstå i trass. Merkelig opplevelse da vi har erfart saklig håndtering andre ganger, med både positivt og negativt utfall for oss, tidligere.
Jeg fikk et bra tilbudt da jeg overførte alle mine forsikringer, men dersom man ønsker å legge til flere forsikringer inn i pakka senere, blir man belastet over det dobbelte. Dermed utnytter de systemet på denne måten
enkelt og innmelde skade tok lang tid for behandling regner med at det har med Corona og gjøre
Denne saken tar for lang tid. Behandlingen tar for lang tid.
Det har jeg allerede gjort. 7 måneder etter ullykken har jeg fortsatt ikke mottatt det endelige oppgjöret på reiseforsikringen. Jeg har ringt 40-50 gang og fått höre at saken behandles, at jeg må bare vente. Det går ikke an å forvente at kunder må vente så lenge som 7 måneder plus!!
For dårlig kommunikasjon mellom kunde og saksbehandlingen