Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Unødvendig byråkratisk prosedyre for å få sendt inn skadet telefon. Tok flere dager å få tilsendt fraktbrev pga feil info fra saksbehandler. Tilsammen over 14 dager for å få returtelefon. Måtte selv kontakte Eplehuset, hvor vi fikk hjelp. Mener slike småsaker kan ordnes via en app, og bedre avtaler. Egenandel på 1000 nok, er forøvrig i friskeste laget.
Når jeg meldte skaden, fikk jeg et skadenummer. Når jeg oppga dette til verkstedet, var det ukjent. På henvendelse til Fremtind, fikk jeg til svar at jeg IKKE skulle bruke dette? Måtte derfor selv kontakte DNB hvor motparten var forsikret, da ble det ordnet på minutter. Ikke glem service, er min tilbakemelding.
Fikk tilbakebetalt Low Fare flyreise som ble avbestilt etter anbefaling fra Fremtind. Vet de har hatt mye på seg i forbindelse med COVID-19, men mener likevel de kunne brukt noe kortere behandlingstid, siden jeg avbestilte på deres oppfordring (var flyreise med Norwegian til Italia, bestilt i februar og avbestilt i april. Tilbakebetaling i juli)
Veldig fornøyd, rask og effektiv behandling, og oppgjør etter 2 dager.
Alt for lang behandlingstid tross purringer ingen oppfølging.
Tar lang tid, fikk ikke erstatning sum for tilsvarende gjenstand. Halve beløpet.
Very fast and reliable service of this company. They also trust their clients regarding the cases. Thanks