Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har bare gode erfaringer med Fremtid forsikring Jan Erik
Fikk god informasjon da jeg kontaktet selskapet på tfn. Saken ble registrert sendt på kveld i helgen.(Påske).Tok kontakt med selskapet på mandag og alt av info og behandling ble fullført.
Fikk en forklaring på telefon og siden et annet oppgjør av sak i forhold til tolkning av hva som dekkes av skade. Vanskelig å skifte ut isolasjon og annet i tak/vegg uten å rive vekk for å komme til.
Fremtinds behandling av min skademelding var elendig.det var både tidkrevende for min del, dårlig kundeservice og løgn fra kundeservice. I det hele tatt fikk jeg ikke dekt i nærheten av utgiftene mine, og jeg var nødt til å bruke forferdelig mye tid på hele saken. Fremtinds skademeldingsskjemaer er dessuten satt opp slik at man blir lurt til å kreve et mindre beløp enn de reelle utgiftene man har hatt.
Da vi har alle våre forsikringer i Fremtind har dere vist å være til hjelp når det trengs🌹
Det er bra at det ble foretatt en utbetaling i saken. I fremtiden bør selskapet ha en tettere oppfølging av eventuelle innleide entreprenører. Det har generelt vært vanskelig å komme i kontakt med selskapet, også i forhold til oppgjøret. Bedre oppfølging/kontakt med kunde er nok et stikkord her.
Ryddig og bra behandling når det skjer en skade så jeg er fornøyd.