Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med Fremtind Forsikring. Behandlingstiden føltes noe lang.men kan skyldes ferietid for kundebehandlere, som førte til flere saksbehandlere. Har erfaring med bare en skadeskutt med bil.
Fikk aldri svar på telefon , og da jeg fikk svar var det en måtte bare vente.Heldigvis det er ikke ofte vi må ha hjelp. Men jeg betaler forsikring og krever da å få hjelp da jeg må ha hjelp
Enkelt å melde skaden, raske tilbakemeldinger under hele prosessen. Ryddig å forholde seg til.
Nettsiden har en informativ og enkel løsning for å melde skaden. Her kunne jeg beskrive detaljert om hendelsen og legge ved bilder jeg tok av skaden. Etter innsending, opplevde jeg en meget rask behandling og oppgjør.
Dårlig greie.det står 3 dager å ordne telefonen men det tok 10 dager. Tilslutt de har mistet telefonen og fant igjen sellom jeg har spurt at jeg vil ha mobilen tilbake de sagt ok.neste dag ringte til elcare om de har sent den.de så at fremtind informert dem at de må kaste telefone. 🤦🤷
Bra JOBBET, Min El-varmeplate hadde en kjeramisk kjele med div, ingridienser i. Jeg skulle ta denne "NYE vidundere av plate toppen og regnet ikke med at håndtakene var så varme. Jeg glapp denne og uhellet var ute. Det ble en sprekk i platen og var ubrukbar etter dette. 'Hilsen Kjell B.
Ved første informasjon fikk jeg svat på alle spørsmål jeg ikke rakk å stille. Det tok kun én dag å behandle saken og to dager til erstatningen var på konto :-)