Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettsiden har en informativ og enkel løsning for å melde skaden. Her kunne jeg beskrive detaljert om hendelsen og legge ved bilder jeg tok av skaden. Etter innsending, opplevde jeg en meget rask behandling og oppgjør.
Dårlig greie.det står 3 dager å ordne telefonen men det tok 10 dager. Tilslutt de har mistet telefonen og fant igjen sellom jeg har spurt at jeg vil ha mobilen tilbake de sagt ok.neste dag ringte til elcare om de har sent den.de så at fremtind informert dem at de må kaste telefone. 🤦🤷
Bra JOBBET, Min El-varmeplate hadde en kjeramisk kjele med div, ingridienser i. Jeg skulle ta denne "NYE vidundere av plate toppen og regnet ikke med at håndtakene var så varme. Jeg glapp denne og uhellet var ute. Det ble en sprekk i platen og var ubrukbar etter dette. 'Hilsen Kjell B.
Ved første informasjon fikk jeg svat på alle spørsmål jeg ikke rakk å stille. Det tok kun én dag å behandle saken og to dager til erstatningen var på konto :-)
Jeg er ny i Norge, og dette er første gang jeg har med deg å gjøre, og jeg kunne ikke tro at du hjalp meg, og jeg er veldig glad og tusen takk, og jeg vil råde alle vennene mine til å forholde seg til deg.
Har bare brukt Fremtind en gang så det er tynt grunnlag å si seg opp en mening. Knust skjerm på telefon ble raskt og greit fikset.
Aldri hatt noe plunder med tilbakebetaling. Jeg kan spare noen kroner på å bytte selskap, men tryggheten jeg har i Fremtind, er viktigere.