Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved første informasjon fikk jeg svat på alle spørsmål jeg ikke rakk å stille. Det tok kun én dag å behandle saken og to dager til erstatningen var på konto :-)
Jeg er ny i Norge, og dette er første gang jeg har med deg å gjøre, og jeg kunne ikke tro at du hjalp meg, og jeg er veldig glad og tusen takk, og jeg vil råde alle vennene mine til å forholde seg til deg.
Har bare brukt Fremtind en gang så det er tynt grunnlag å si seg opp en mening. Knust skjerm på telefon ble raskt og greit fikset.
Aldri hatt noe plunder med tilbakebetaling. Jeg kan spare noen kroner på å bytte selskap, men tryggheten jeg har i Fremtind, er viktigere.
Fremtind Forsikring was only helpful at the point of making the case, since I called them, asking for help. From that point on the only updates and information I received of the case was the basic e-mails, letting me know that they have received the documents I sent and the case number and, in the end, a sudden notice of the case being closed, despite its still ongoing nature. They refuse to cover for some of the medication that my dear cat needed, just because it is prescription free. The vet also recommended additional and rather expensive procedures and a follow up in a few months. All this was communicated very clearly to the insurance company, yet they decided to figuratively show me the middle finger and close the case.
Systemet er laget så alle skjønner det, meget bra og rask service.
Lett å melde sak. Rask saksbehandling, fekk opogjør same dag.