Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig oversiktlig webside for registrerinmg av saker, grei oppfølging underveis
Jeg har opplevd ulike typer informasjon om min sak. Har lite vilje til å hjelpe oss, er opptatt av å forsvare noe. Vanskelig å vite om hva som er gjeldende. Blir fortalt av en kunde personell at det var mitt ansvar å be om å skrive kommentarer i deres systemer.
Fikk god hjelp og veiledning hva jeg skulle sende til dere, og etter det gikk alt veldig raskt .
hadde et innbrudd i leiligheten , og der ble det stjålet gitarer for ca 63000 , , der begynte de med tullet med kvitteringer og tull . fikk bsre ca 14000 igjen anbefaller ingen dette selskapet i det hele tatt forferdelig dårlig service ubrukelig. må bruke masse energi for å få det du har krav på
Enkle å forholde seg til og kjapp behandlingstid Null tull
Prosessen var enkel. Lett å forstå og fylle ut skjema. Ingen unødvendige spørsmål. Fikk saken avklart etter én dag.
Fylte ut skjema på nett men snakka også med kundebehandler og da var saken i boks!