Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjappe tilbakemeldinger og kjapp utførelse av jobb/skadde oppgjør
Jeg ble påkjørt bakfra, så det var liten diskusjon om skyld. Oppgjøret med Fremtind Forsikring var enket og greit. Bilen var på verksted i 7 dager da hadde jeg leiebil.
Lang ventetid på tlf til tross er jeg godt fornøyd med selskapet
Raskt på verksted, bedre krav til leige bil. Måtte leige bil privat for å komme I havn. Trengte bil med hengerfeste.
Opplæringen av de ansatte, den ene sier en ting mens den andre jeg snakket med sier det motsatte
Dårlig tilbakemelding. Antagelser lagt til grunn for godtgjørelse når takstmann ikke er fysisk tilstede. Forsikringstager tapt store beløp.
Sakene blir behandlet fort og man føler seg godt ivaretatt under prosessen. Forsikringene har veldig gode vilkår som gjør det lettere for meg som kunde.