Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den første jeg snakket med var ikke opplysende for meg i det heletatt Så jeg la saken på vent Men så ble telf værre å jeg måtte ta tak i det på nytt Da gikk det smurt MVH. Bjørg
Rask behandling var viktig da brillene mine gikk i stykker. Jeg fikk hjelp samme dag og kunne raskt få bestilt ny.
Bra selskap med godevillkår, egne inspektører som blir utsendt til skadelidte. Dette er ett av de siste selskapene som utsender folk til kundene, noe som er veldig bra
De er flinke å selge, overtale og forklare hvorfor forsikringen er bra. Når det kom en forsikringssak var det ikke noe hjelp å få, vi hadde ikke den dekningen vi ble fortalt under salg at vi skulle få. Så sjekk det med liten skrift, og sjekk det som er viktig for deg. For vår del ble det viktigste for oss utelatt fra forsikringsbeviset. Vi trodde vi fikk det vi hadde beds om.
Jeg er kjempe fornøyd med forsikringen, kjempe raske til å ordne opp
Vanskelig å få de til å akseptere skade, dårlig tilbakemeldinger og komunikasjon
Et helt middelmådig forsikringsselskap med like mange unntak i vilkårene sine som alle de andre. Ikke noe spesielt mer å si om den saken.