Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å registrere skade. Fikk time for undersøkelse av skaden raskt, og time på verksted så snart bildelene ankom. Leiebil klar. Meget fornøyd med hele forløpet.
Var uheldig i vinter og kjørte på en hjort. Sendte skademelding på nett og fikk umiddelbart time til verksted. God oppfølging underveis og følte jeg ble godt ivaretatt fra skade til ferdig reparert bil. Vil anbefale Fremtind til alle som har behov for forsikring.
Har bare én erfaring og den var bra. Noe som "irriterer" meg, er at når jeg betaler for en kjørelengde og kjører mindre enn dette, så blir dette ikke avregnet på noen måte. Dvs at jeg betaler for noe jeg ikke får eller trenger. Det skulle vært litt som rollover når det gjelder mobildata.
Kunne ikke fått bedre behandling, når skaden har skjedd.
Svært fornøyd og raskt behandling av saken. Oppdatert underveis
Enkelt og greit, raskt oppgjør første gang jeg brukte selskapet
Jeg hadde vannlekkasje hjemme, og Fremtinds takstmann kom tidlig i prosessen. Han var svært dyktig. Men det tok 4 uker før jeg fikk svar fra saksbehandleren, på tross av at jeg sendte flere mailer. En svært utrygg opplevelse å gå en hel måned uten å vite om skaden ble dekket. Jeg fikk riktignok oppgjøret til slutt, men det hadde hjulpet mye om jeg hadde fått kontakt med saksbehandleren underveis i prosessen.