Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
jeg har blitt følgetgodt oppfølgt godt opp av kundebehandler (Anonymisert navn)
På lik linje med forsikringsselskaper generelt, er ikke fremtind noe unntak. Man betaler i dyre dommer for dekninger man ikke egentlig har når det bærer til stykket. Bortforklaringer og ansvarsfraskrivelse er intern regel nummer 1. Burde vært ulovlig å operere på denne måten. Det er alltid noen andre enn Fremtind som har ansvaret når uhellet er ute.
God hjelp, ingen klusing eller tulling! Hyggelige og innstilte saksbehandlere.
Her betaler du i dyre dommer og problemfritt i flere år, og når du først trenger litt hjelp er det null dekning og dårlig oppfølging.
Nå var det motpart som hadde skyld i skaden. opplevde ingen problemer i dette tilfellet.
Meste mellom lo og IE. Så fornøyd med prisen dette utgjør.
Rask saksbehandling og god oppfølging når skaden oppsto. Enkel behandling på web-løsningen