Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelig å komme i kontakt med når man trenger det på ferie.. flere kundebahedlere lå på og ville av slutte saken da de mente at det ikke var noe naturkatastrofe på Rhodos da det brant som værst. måtte til slutt klage til DnB som solgte den forsikringen først etter 10-15 samtaler så fikk man lit hjep..
Meldte skade på skjema på nett, fikk oppgjør tilgjengelig dager senere. Veldig fornøyd.
Veldig fornøyd med at dere gir raske tilbakemeldinger om informasjon samt vurdere sakene.
I min kontakt med Framtind forsikring føler jeg sett og forstått. De er raske å svare og hjelpsomme med veiledning.
Jeg fikk rask hjelp fra Fremtid Forsikring etter at jeg fikk vannskade i kjelleren, så jeg anbefaler andre også andre å tegne forsikring hos dere.
Anbefaler ingen å bruke Fremtind. De har null kundeservice og bryr seg rett og slett ikke om kundene sine. De eies av SpareBank1 som er ett bra selskap og trenger ikke gjøre noe for å få kunder. Men skal det sies noe positivt om dem så er dem i det minste raske. Du får ikke hjelp, men du får nei veldig fort.
Utmerket supert, raskt kjapt å meget fornøyd med hele prosessen