Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
*Når det først blir kontakt, er det rask og grei saksbehandling. *Opplevde skjema-/infomengden uoversiktlig. Jeg er nok ikke god på "oppskrifter" *Ovennevnte Jeg har en sak under reise . Det var enklere å finne frem der.
På Servicen deres som jeg er fornøyd eksempel forklaring
Gode kundebehandlere. Møtte stor forståelse da jeg måtte benytte meg av innboforsikringen.
Flinke ansatte. Litt treige med å behandle saken, men ble fort gjort opp etter en purre tlf. Hyggelige folk både på Mail og tlf.
Rask og korrekt behandling av min sak. Hyggelig og forståelsesfull telefonkontakt med saksbehandler.
Hjelpsom, effektiv og forståelsesfull. God service
Topp sørvis. Rask svar. Fikk svar jeg ikke likte, men topp sørvis.