Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noen stjelte sykkelen min, jeg fikk igjenn på forsikringen. Nå har jeg igjenn sykkel en uke senere :)
Bra nå en greide å få kontakt, men telefonisk er det vanskelig
Veldig fornøyd med å vente på telefon istedet for å fikse på nett. Nå kom det folk og fikset i løpet av en time. På nett ville responstiden vært mye lengre
Fremtind brukte 3 dager fra innsendt melding på tyveri av sykkel til saken var løst.Veldig enkelt og forstå alt på nett når man melder saken også.
Meget kjapp respons. Vennlig kundebehandler og kjapt oppgjør
Rask tilbakemelding og god forståelse i saken fram til nå, skaden er ikke utbedret ennå, men håper på at arbeidet snart er i gang
1. min første negative opplevelse var da jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde tegnet innboforsikringer på min leiligheter i Longyearbyen og i Tromsø. Da jeg besøkte NSF’s kontor i Oslo fikk jeg høre at disse kanskje kunne være blitt borte da selskapet skiftet dataselskap. Jeg tegnet da nye forsikringer straks. 2. andre gang jeg har en negativ opplevelse er i forbindelse med en fukt/vannlekksasje i huset mitt i Tromsø som ble meldt 15.februar 2015 hvor jeg nå har fått tilsendt vedlegg jeg ikke kan åpne via mac fordi det trolig er sendt fra en pc og jeg bruker mac. Jeg har sendt vedlegget i retur med beskjed om å motta det i et slikt format at jeg kan lese det.