Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1. min første negative opplevelse var da jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde tegnet innboforsikringer på min leiligheter i Longyearbyen og i Tromsø. Da jeg besøkte NSF’s kontor i Oslo fikk jeg høre at disse kanskje kunne være blitt borte da selskapet skiftet dataselskap. Jeg tegnet da nye forsikringer straks. 2. andre gang jeg har en negativ opplevelse er i forbindelse med en fukt/vannlekksasje i huset mitt i Tromsø som ble meldt 15.februar 2015 hvor jeg nå har fått tilsendt vedlegg jeg ikke kan åpne via mac fordi det trolig er sendt fra en pc og jeg bruker mac. Jeg har sendt vedlegget i retur med beskjed om å motta det i et slikt format at jeg kan lese det.
Hjelp når du trenger det. Rask respons . Berget ferien.
Bulket bilen i parkeringshus. Tok kontakt med Fremtind og resten gikk på skinner. Kjappe avklaringer og hyggelig kundeservice. Vipps så var bilen som ny. Føler meg meget godt ivaretatt :-)
Tok lang tid før jeg mottok et beløp, fikk mange telefoner som etterlyste de samme spørsmålene
jeg opplevde prosessen som smertefri. Alt gikk som planlagt
Kom hjem til opptinte varer i fryseren og kjøleskap, etter strømbrudd via jordfeil bryteren. Rask /hyggelig og grei kundebehandling pr telefon. Da jeg hadde innboforsikring via lo farvør.
Anbefales, de jobber raskt og ønsker hjelpe på best mulig vis.