Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig lang saksbehandling og manglende evne/vilje til å bidra med avklaring og skadebegrensning. Veldig lite informasjon underveis og vanskelig å komme i kontakt med saksbehandler. Han svarer ikke på telefon, og bruker flere dager på å svare henvendelse på epost.
Denne gangen var det veldig bra . Men det har absolutt ikke vært tilfelle et par ganger tidligere
Motvilje og manglende interesse for å behandle saken raskt og grundig. Jeg måtte ordne og løse ting selv slik at saken ble løst så fort som mulig og det hjalp fortsatt ikke! Sommerdekkene ble brukt i to sesonger og de ble kjørt ca 10 000 km. Min dekkkompensasjon ble redusert med 80 %, noe som absolutt ikke samsvarer med dekkenes faktiske tilstand. Den faktiske tilstanden var på 40 % levetid, noe forsikringsagenten ikke engang brydde seg om. Jeg ble rådet til å håndtere det videre med juridiske midler, med mindre det er en løsning innen 1 måned fra din side og å bytte forsikringsselskap. Mvh Martin.
Kun gode erfaringer. Rask behandling og utbetaling.
Det er trygt å en god forsikring i utlandet. Også at du kan også kan nå de på telefon.
Vi måtte selv ta kontakt med SOS International fra Spania. Der fikk vi god oppfølging. Erstatningsutbetaling var ikke ihht skadeomfang.
En forsikring som har forståelse for sine kunder.👍