Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skade meldt på nett og fikk øyeblikkelig tilbakemelding om dekning. Verksted kontaktet for takst og reparasjon. Leiebil sto klar når bilen ble innlevert. Alt fungerte veldig bra.
Det tok kun fire dager fra bilen ble levert inn på verksted, taksert (og kondemnert) og til jeg hadde forsikringsoppgjøret på konto.
Innboforsikringen var for meg meget tilfredstillinde.
Her får du den hjelpen du virkelig trenger, anbefales!
Jeg opplever det som basic forsikring at man får dekket utgifter når et fly blir kansellert. men det gjorde jeg ikke.
Fremragende kundeservice, smidig og raskt oppgjør.
Vi oppdaget skadedyr i kjelleren. Fremtind ville ikke ta ansvar for skaden, og henviste til forrige eiers forsikringselskap. De mente Fremtind hadde ansvaret. Fremtind ville ikke hjelpe oss med å rydde opp i denne uoverensstemmelsen mellom forsikringselskapene. Til slutt måtte vi betale alt selv.