Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Innboforsikringen var for meg meget tilfredstillinde.
Her får du den hjelpen du virkelig trenger, anbefales!
Jeg opplever det som basic forsikring at man får dekket utgifter når et fly blir kansellert. men det gjorde jeg ikke.
Fremragende kundeservice, smidig og raskt oppgjør.
Vi oppdaget skadedyr i kjelleren. Fremtind ville ikke ta ansvar for skaden, og henviste til forrige eiers forsikringselskap. De mente Fremtind hadde ansvaret. Fremtind ville ikke hjelpe oss med å rydde opp i denne uoverensstemmelsen mellom forsikringselskapene. Til slutt måtte vi betale alt selv.
Meldte inn skade på mobil. Fikk tilbakemelding med en eneste gang. Fikk valg om å levere til eplehuset eller sende inn. Sendte tlf inn, og fikk den superraskt tilbake.
Meget bra og rask saksbehandling. Ingen ledd var noe å utsette på, mange nok verksteder med avtale for reperasjon.