Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Se besvarelsen foran. Jeg har tidligere vært godt fornøyd med alle mine saker i Fremtind, men den omlegging som tydeligvis har skjedd den siste tiden med økende automatisering og hard sentralisering, gjør meg svært betenkt. Verden ser anderledes ut fra Nordland en fra Oslo.
Traff ei fantastisk dame på tlf som hjalp meg å fylle ut skjema som jeg syntes var litt vanskelig å fylle ut. Det tok en dag så hadde jeg oppgjøret på konto. Dette var flott
Ikke noe å klage på, fikk ordnet det med en gang, så her er det ikke noe å lure på
Finnes bedre forsikringer, småelig i forhold til å få hjelp med en liten forsikring sak. Betaler mer på et år, enn saker de avviser. Ikke et selskap å anbefale, der andre selskaper har hjulpet mer og er billigere.
Opplever kundemottakere til å ha lite kompetanse til å besvare spørsmål av enklere karakter. Blir da satt videre i systemet og nok en lang ventetid på svar. Rett og slett irriterende tregt. Hadde det ikke vært for fordeler gjennom LO favør hadde jeg byttet selskap.
Med reise forsikring i Fremtind Forsikring, hadde jeg og min kone ingen bekymringer, da jeg ble akutt innlagt på sykehus i Athen. Helikopter transport fra en av øyene til Athen. Sykehuset i Athen og hjemmetransport til Norge med ambulansefly med lege, Allt dette fungerte perfekt. Økonomisk oppgjør for ekstrautgifter for kona, ble utbetalt uten kommentarer. Men best av alt var oppfølgingen av kona, som ble enslig i Athen, mens jeg var innlagt på sykehus. Fremtind ordnet med hotell, transport t/r sykehuset for henne, men det vi satte mest pris på var kontaktpersonen i Norge som fulgte opp pasienten på sykehuset og som hele tiden oppdaterte familien på Norsk om utviklingen av sykdommen.
har god avtale med apple verksted. forsikringsavtalen fungerer meget godt her i mitt tilfelle.