Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
D gikk smertefritt hele veien. Hadde ingen problem fra jeg meldte skaden.
saksbehandler var elendig til å håndtere mennesker i en sårbar situasjon kunne ikke kundebehandling
Rask og effektiv behandling av saken men koster litt mer.
Værste selskapet jeg har vært bort i. En kundebehandler som brukte 5 mnd på og løse saken. Nye unnskyldninger hele tiden. Svært lite imøtekommende. Helt utrolig hvordan det går ann og være så lite hjelpsom.
1 uke fra Kolisjon til pengene får oppgjøret var klart til utbetaling ,
Skadebehandler som ringt hadde problemer med å forstå hva saken dreide seg om. Skulle lest bedre i korrespondansen som var sendt inn. Selve skadeoppgjøret gikk helt fint.
Jeg har dessverre vært nødt til å bruke reiseforsikringen flere ganger de siste par år. Dette i forbindelse med avbestilling av reise både grunnet dødsfall og avbestilling pga korona. Jeg har fått den beste behandling som var mulig.