Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask oppfølging fra takstmann og rask oppfølging av oppgjør
Da jeg kjøper en reise for å spandere den på familiemedlemmer og deres samboere mener jeg det er meget ulogisk at de som får en reise i gave må benytte sin eventuelle reiseforsikring for at jeg skal få dekket tap på reise som blir stoppet av helsemyndighetene pga Covid 19.
hjalp pr telefon, god forklaring. er å anbefale å ta en telefon dit
Jeg mistet/frastjålet noen kontanter og det tok nesten ni måneder før dem valgte å svare og se på saken min og etter å ha gitt dem full informasjon, politianmeldelse og all form for bevis så gikk det enda to måneder til, så sa dem at det ikke dekkes pga det ikke var tyveri... Jeg har vært irritert på flere saker før men dette tar kaka.
Min elbil ble påkjørt og hadde et lengre verkstedopphold i følge med hendelsen. I perioden fikk jeg ikke elbil og hadde utgifter for over 6000kr i drivstoff og bompenger. Bilen måtte på et nytt verksted da det ikke var gjort skikkelig første gangen, og alt i alt har hendelsen kostet store summer, tid og fravær fra jobb. Dette fikk jeg ikke refundert, selv om jeg har toppdekning. Ellers oppleves kundeservice og behandlingstid bra, men hva man sitter igjen med med en toppdekning fremstår ikke akkurat «topp».
Vi valgte å være ærlige å fortelle om hvordan skaden skjedde, hadde vi trikset med sannheten, så hadde vi kanskje fått erstatning?
Meldte saken på nette og alt gikk som klokka , ingen problemer 🤠