Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukte 7-8 uker på å behandle en sakdesak og ingen informasjon blir gitt til kunden da de ikke prioriterte å si ifra.
Første gang jeg har tatt kontakt med Fremtind Forsikring. Så det er veldig lite jeg kan utale meg.
Skrur opp prisen mykkje! Ca 20% økning på eit år, ringer for å diskutere pris, men kjem ingen veg. Vanskelige i forsikring saker. Vrir seg unda alt oppgjør, du sitt igjen med 0 og niks
Jeg fikk bra service hos disse. Jeg fikk fikset mobilen min slik jeg skulle, men måtte reise inn til Eplehuset og få det reparert der. Jeg er lærling så har gratis innboforsikring gjennom LO, men dette visste de ikke. Til slutt fikk jeg det fikset👍
Utrolig forbrukervennlige og en positiv opplevelse
Møtt av hyggelig kundebehandler på telefon. Rask, effektiv saksbehandling og reparasjon av skade på bil.
Bra servis. Rask behandling av saken. Fin oppfølging.