Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uttrykker lite tiltro til min forklaring rundt et tyveri. Henger seg opp i uvesentligheter som om glidelåsen var åpen eller lukket. Hva gar det å si?? Det er ikke uansvarlig å gå med åpen glidelås?!? Telefonen ble stjålet, gjør det jeg betaler premie til dere for!
Når uhellet er ute så opplever jeg at servicen er god . Rask utbetaling.
Er helt fornøyd! Har intet mer å si!! Kan anbefale Fremtind til venner og uvenner!!
Hvis du vil ha autosvar på din henvendelse er dette stedet for deg. Gjentakende argumenter.
Hyggelig personell,raskt svar og avgjørelse. Anbefales.
Bedre kundeservice og tilrettelegging ser ikke jeg noen problem med. Vi som kunder må også akseptere en saksgang og tid fra skade til ferdig behandlet. Dette fungerer så bra at jeg kan kun gi topp karakter til alle involverte, superior kvalitet hele veien😁😁😁
Fikk dekt tannskade på reise i USA for tre år tilbake, veldig bra. Men hadde nå kontakt ang mistet bagasje på reise, fikk ikke dekning. Greit nok, var nok min egen tabbe at den forsvant, men kundebehandler var lite imøtekommende og virket sur. Dette gjorde at jeg desverre ble sur da jeg allerede var veldig lei meg og skuffet over å ikke igjen for mine verdier. Har aldri brukt annet enn reiseforsikring, så kan ikke uttale meg om øvrige forsikringer.